Lussebak...

Fyy vad jag fryser! Ska lägga mig i ett bad strax, sen bädda ner mig i sängen. Känns som jag har lite sömn att komma ikapp. Har varit uppe tidigt och gått och lagt mig sent.

Igår fick vi äntligen upp alla ljusstakar, julstjärnor och några tomtar. Vi kommer inte ha en julgran eller sätta upp alla tomtar i år. För vi kommer ju inte vara hemma alls under jul och nyår, så då känns det onödigt! Sedan bakade vi julens första lussebullar. =) När barnen hade somnat satte vi oss framför tvn med en vampyrfilm (Fright Night), Lussebullar och julmust! Mys!


Lussebullsbak pågår...



Baka, baka, baka...



Denna lilla kringlan gjorde Mille helt själv...



Myyys! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0