Ljus askblond...

Sitter här och ska strax iväg till Ms föräldrar och fira farsdag. Idag väcktes jag av ett samtal från mamma, hon grät så ont hon hade. Förmodligen är det njursten, men hon vet inte än. Jag fick iallafall komma upp och ta nycklen och låsa om henne. Ska upp och hälsa på henne nu innan vi åker till Ms föräldrar.

Sen har jag färgat håret idag också, ljus askblondt. Så det blev ännu ljusare än vad jag hade innan. Haha! Snart vithårig ju, fast nääh.. De vill jag inte ha, vill att de endå ska se lite naturligt ut. =) Jaha vad har mer hänt? Joo.. Jag kom hem med en iPhone 4 igår. Otroligt lättförstådd mobil! Trivs rätt bra en så länge. Men den är ju mycket större än den jag hade innan och tyngre, jätte tung! Haha! Nä, men man vänjer väl sig..

Schwarzkopf Soyance Silk Color Creme, 12.1 - Extra Ljus Askblond


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0