Sommarjobb fixat!

Helgen har varit bra på öland. I lördags åkte vi in till borgholm och gick på de mysiga gågatan och shoppade lite. Jag hittade ett par jeans leggins, ett par ljusa jeansshorts och två par skor. =) Sen tog vi en glass i solen. Vi hade sån tur med vädret. Det kom lite regn på lördagskvällen bara. Idag har vi passat på och steka oss i solen innan vi åkte hem vid fem. Vi tog en pizza till kvällsmat, hade verkligen ingen ork eller lust till att ställa mig och laga mat. Sen dess har jag städat här hemma. Satt igång en maskin med disk, packat upp allt som vi hade med oss och slängt skittvätten i tvättkorgen. Nu ska jag strax gå och lägga mig i en nybäddad säng. Finns det något bättre?!

Ja, föresten.. Sommarjobb har löst sig nu. Jag kommer att jobba på samma jobb som M, fast i köket med att laga mat. Hehe! Yes, kocksarah här vettni! Jag börjar på torsdag och kommer jobba hela sommaren. Får skit bra betalt också, ca 128 kr/tim.. Lite skillnad från förra jobbet eller hur?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0