God morgon på er!

Ja, det va ett tag sedan jag skrev av mig här. Det har varit fullt upp nu så här i slutet av första året på universitetet. Kan inte fatta att jag redan gått ett år. Ett år närmare att vara utbildad förskollärare, eller pedagog som vi gärna annars kallar oss. ;oP

I onsdags hade jag mitt sista seminarie, dock har jag haft en hemtenta som ska vara inlämnad idag innan tolv inatt. Så har inte hunnit känna av sommarlovet än. Men är snart klar med den, kommer arbeta med det sista nu oh kommer nog bli färdig på någon timme bara. Ja och varför är jag vaken så här tidigt när jag är ledig då? Jag ska nämligen ta bussen, tåget och sen buss igen till öland. Ska jobba i helgen. Mamma, rasmus, M och barnen ska också med, med dem tar bilen lite senare iag. Jag börjar vid fyra i eftermiddag. Kommer att jobba eftermiddagr/kvällar där under hela sommaren. Har inte fått något schema än, men det drar igång på riktigt vid midsommar. Sen har jag 6 dagar att ta igen på min VFU som måste göras innan det.

Annars då? Tindra fick svinkoppor igen, fast inte lika allvarligt. Vi var snabba in till sjukhuset den här gången. Hon mår bättre nu!

Nu måste jag fortsätta packa! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Just nu är jag finalist i en tävling om en Onepiece, och jag vill hemskt gärna vinna! Alla som röstar på mig får såklart en länk på min blogg när tävlingen är avslutad, du skulle vara guld värd om du skulle vilja gå in och rösta på mig, nummer 12, här:

http://standingcarla.blogg.se/2011/may/13-finalister.html



tack på förhand! det är bara att skicka en kommentar när du har röstat så länkar jag dig :)

förlåt om du inte gillar sån här reklam ! <3



kram, http://hannalovisasol.blogg.se

2011-06-03 @ 08:42:31
Postat av: Albin

Hej hej :) Snygg blogg detta!



Hur mår du då? :D

2011-06-03 @ 09:22:09
URL: http://nallou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0