Vi har förändrats lite...

Hittade några gamla kort på mig och M, tagna för typ fem, fyra år sedan snart..Då var vi båda stenhårda rockers som söp, gick på festivaler och hängde i Ms bands replokal. Jag levde på soc och hade inga tankar på att varken hitta ett jobb eller plugga vidare.. Sen blev jag gravid, och idag tackar jag för de! =) Då fick mitt liv en mening och mitt liv fick en uppsving! Älskar er!



Innan någon spelning, backstage. Jag var bandhora! (skämt!)





Första bilden på mig och M!







Senaste kortet på mig och Älkon. Visst har vi förändrats?!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha shit vilken skillnad ja :) M är jättesnygg i håret :)

2011-02-08 @ 18:39:49
URL: http://unircorn147.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0