Trött, tröttare, tröttast!

Jag är så jäkla trött alltså! M var ju sjuk förra veckan och nästan hela helgen. Söndagen var hans första feberfria dag. Detta har gjort att jag har fått göra allt. Dum som jag har vart, har vi suttit uppe och tittat på minst två filmer på kvällarna och varit vakna till ett, två. Sen vaknar ju barnen mellan sju och åtta. Så jag känner ju mig inte alls utvilad efter helgen, känner mig snarare tröttare! Igår hade vi seminarie, idag skulle vi haft VFU-träff, men kan ju inte gå. Måste vara hemma med barnen.

Mille sover lunch nu iaf, jag ska passa på att röja undan lite och baka chokladbollar. Är skit sugen på de! =)


Så här ser jag ut idag, uppsatt hår och allt. (Väldigt sällan jag har de)



Ursäkta vår extremt skitiga spegel.. ;oP


Kommentarer
Postat av: Linda

SKitsnygg i uppsatt hår! Jättefin blus också! :)

2011-02-08 @ 18:37:44
URL: http://unicorn147.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0