Tror ni att de är något att ha?!

Helgen har varit lugn och medans M har suttit och råpluggat har jag bara slappat och gosat med mina barn. För första helgen på ett tag nu har jag inte behövt ägnat en enda gång åt plugg. Har inte ens läst i böckerna. Ibland behöver man en paus, och det har varit väldigt skönt! =)

Idag var jag ute en runda med Mille som är i stort sätt helt återställd. Så vi mötte upp min mamma och syster och begav oss till affären och köpte lite gott. Ikväll ska vi kolla på No ordinary family och sen måste man ju kika på premiären av Big Brother. Förr kollade man alltid på det, men de senaste gångerna har ju inte vart något att hurra för. Så vi får se om detta är något att ha. =)

Just de, imorgon ska jag tillbaka till dagiset som jag var på i höstas. Ska vara där i tre veckor nu! Ska bli kul och se om barnen har vuxit och utvecklats! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0