Studerat hemmifrån...

Idag har jag inte haft någon skola, men barnen har ändå varit på dagis i några timmar. Har nämligen studerat hemmifrån och nu är jag typ färdig, ska bara föra över mina bilagor i arbetet men det gör jag lite senare. Jag är helt slut i huvudet nu känner jag! Barnen ville gå ut i snön och åka pulka på den stora backen vi har här, men det är alldeles för mörkt och de finns knappt några gatulykter där borta. Så vi stannar hemma istället. Fikade för en stund sedan på lite pepparkakor (tyvärr inga hemmagjorda, tycker inte dem blir goda).

M har börjat lite smått med kvällsmaten. Idag blir det vanlig husmanskost, så svensk som det kan bli. Nämligen köttbullar med potatismos och lingonsylt.. Jag hade tänkt att göra lite julgodis, lite hemmagjord snickers är jag sugen på.. Mums!


Tindra mumsar på pepparkaka...



Busungen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0