En förtidig julklapp...

Ms mamma var i Ullared här om dagen och sist jag var där (för någon månad sedan) stod jag och funderade länge på att köpa OBH Nordicas Wave Maker. Gjorde dock aldrig de då jag ansåg att jag hade för kort hår då. Nu har mitt hår växt några centimeter (mitt hår växer som ogräs). Och jag visste att den var så mycket billigare där. Så jag kollade med Ms mamma om hon kunde köpa den till mig, och visst kunde hon de. När jag sen fick hem den sa M att jag inte behövde lägga mina egna pengar på den utan att det blev som en förtidig julklapp från honom. Snällt va?! =)


Kostar egentligen kring 600 kr i butikerna, men bara 249 kr på Ullared!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0