4 par skor...

Självklart har vi varit i Cambridge i två dagar för att fynda på mellandagsrean. Och oj vad jag har fyndat! Trosor för 2 pund = ca 22 kr. Skor för 9 pund = ca 100 kr. Köpte bland annat ett par Puma jogginskor (har inga joggingskor) för 18 pund. Hitills har jag fyndat en nyårsklänning, 4 par skor, smycken, underkläder, strumpor, en kofta, ett paljett linne, en kabelstickad tröja, shimmer powder + puderborste. Sen köpte jag lite kläder åt båda barnen också inne på Baby GAP. Men jag sparar mig till London nu, då har jag 3000 att shoppa upp. Det borde väl räcka?! Det får räcka helt enkelt! Haha!


Indigoblåa pumps. Bilden gör inte färgen rättvisa.. 10 pund



Svarta mocka stövlar som för en gång skulle sitter bra på mig. (Har jätte problem med att hitta höga stövlar då dem alltid sitter så löst där uppe pga mina smala ben.) 15 pund..



Shopping centret Grand Arcade i Cambridge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0