Shop ´till you drop!

Det blir ett snabbt blogginlägg nu innan jag och M ska göra oss iordning för sängen. Imorgon ska vi nämligen upp i tid och åka till Ikea. IMorgon är vi båda lediga och vi känner att vi vill åka nu innan allt drar igång på riktigt i skolan. Då har vi nog varken tid eller lust att dra till Ikea på vår enda lediga dag!

Idag drog jag ner en runda på stan igen. Hittade bl.a. ett par nya höstskor på Dinsko. Sen hittade jag två tröjor och en kofta och lite smink och så.. Det är tur att jag fyller år snart, för just nu ser det lite tomt ut på mitt konto. Ouups! =) Nä, nu sitter M och väntar på mig i soffan..

God natt så länge...


Ankle boot
Dessa skorna blev de!
Mycket snyggare i verkligenheten också tycker jag! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0