Min nya frisyr...

Ja, jag klippte mig i Grekland! Och det blev kanske inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag ville ha strax över axlarna, så jag fortfarande skulle ha långt hår, och sedan ville jag ha lite uppklippt. Men nu har jag typ kort hår. Håret går precis till axlarna och det är uppklippt jätte mycket. Väldigt ovant från att gå till att ha super långt hår till detta! Så här kort hår har jag aldrig haft. Sen måste jag skaffa en rullborste så jag kan göra samma frisyr som frisören gjorde på mig efter klippningen. För just nu ser det inte ut likadant som det gjorde då.. Men men jag slänger in en liten bild så ni får en liten hum om hur det ser ut...


Före                                                           Efter
        


Det possitiva är att hon klippte bort allt det slitna och det som var orange/blondt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0