Lördag mitt i veckan...

Vi måste verkligen skaffa en router(?)!! För just nu går vår boxer via internetuttaget, och just nu har vi bara en sladd. Så anntingen får man titta på tv eller vara ute på internet på datorn, för det går inte att göra det samtidigt. Och här hemma är det alltid någon som vill titta på något, så det är inte ofta an får chansen att vara ute på internet nu för tiden. Skit störande! Så nästa månad ska en router inköpas så vi kan göra både och, samt att vi får trådlöst till våra datorer..

Jaha, vad har hänt sen sist då? Jag har jobbat, igår var min enda lediga dag den här veckan, så vi hade lördag mitt i veckan i tisdags och köpte hem en massa gott och tittade på film. Idag var jag tillbaks på jobbet och kommer att jobba nu sex dagar i rad. Segt! Men, pengarna skadar inte! Speciellt nu när vi har en englandsresa inplanerad inom en snar framtid.. =)

Just nu ligger hela familjen utslagna i vår säng och tittar på en långben film. Efter kvällsmaten proppade vi nämligen i oss lite blåbärsmuffins som jag bakade innan. När barnen har somnat ska jag och älskling titta på en film, vi får se vilken det blir...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0