Grekland del 2, Nafplio...

En av utflykterna vi gjorde i Grekland gjorde vi till den gamla staden Nafplio. Verkligen jätte mysig stad! Jag hittade världen snyggaste stråhat, men det blev aldrig att jag köpte den för vi hade bara två dagar kvar i grekland. Och med tanke på hur vädret såg ut hemma, så hade jag ändå inte fått någon användning för den. Vi satte oss på ett av dem många stora torgen och köpte något att svalka oss med. Jag köpte en färskpressad vattenmelonjuice.. Mmm! 


Bjuder på lite bilder:


Welcome to Nafplio...



Mysiga gränder...






Me and the kids...



Nafplio hade också en borg högst upp på ett skit högt berg...



Varje gränd var full med små mysiga cafeér och resturanger...



Krims Krams...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0