Blueberrys...

Tänkte uppdatera här på bloggen lite fort. Vid 22.00 börjar en film på tv1000 som jag helst vill se. The book of Eli.. Är den bra?

Jaha, vad har vi gjort sen sist då?! Jag har ju jobbat en del. Har haft lite helg nu och sen ska jag jobba på måndag och nästa helg. Igår var vi ute i nästan två timmar här i skogen. Vi gick till vårt numera hemliga blåbärsställe. Där hittade vi så mycket stora blåbär att vi fick med oss en hel hink med oss hem! =) Så det blev blåbärspaj till fika och två påsar med blåbär som vi frös in.

Idag har vi varit hemma hos min mamma. Några släktningar från Södertälje kom och hälsade på. Det är andra gången jag har träffat dem tror jag. Det är konstigt hur en människas död kan föra människor närmare varandra. Alltså människor som man knappt hade kontakt med innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0