Är helgen redan över?!

Min sista lediga helg innan jag börjar skolan igen har gått så himla snabbt! I fredags kom min bror och en av hans polare. Så vi satt på balkongen och drack lite och snackade skit. Det var ju tydligen tropisk natt och det kändes faktiskt!

Igår vaknade jag och var så jäkla shoppingsugen. Så efter många om och men tog jag mig ner till stan själv. M skulle hjälpa philip att flytta och barnen lämnade vi hos Ms föräldrar. Jag var på jakt ute efter ett par svarta jeans. Och det hittade jag plus lite annat. Lite bastoppar också, känns som man inte kan få för mycket av de. Efter en runda på stan promenerade jag hem till Ms föräldrar. Där stannade vi tills kvällen och fick kvällsmat där innan vi blev hemtjutsade.

Just nu sitter jag och tittar på reprisen av So you think you can dance, missade ju det igår! Shiit! Sen ska jag göra lite amerikanska pannkakor till lunch. Idag är planerna att städa, baka bullar och plugga. Visar bilder på vad jag fick hem mig ifår från stan lite senare...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0