Strålande...

Det har verkligen varit strålande väder hela helgen, och det är såå underbart!! Äntligen är våran här och man börjar se att det har kommit små knoppar på träden också. Jag känner även av pollen, går och nyser hela tiden. Haha! Men jag hoppas att det inte blir så farligt. Ett tag kunde jag ju inte vistas ute överhuvudtaget. De senaste två åren har jag klarat mig iallafall. =)

Igår var jag ute med barnen en lång runda. Vi stannade först på en av lekplatserna här i området, sen gick vi in till skogen. Barnen tyckte det var så kul! Dem plockade kottar, pinnar och stenar. Och lille Mille var så duktig, han gick hela tiden! Sen gick vi hem till min mamma och hade årets första grillning. Mums!

Idag har jag storstädat i lägenheten, har till och med sopat och gjort iordning på ballkongen. Vill köpa lite blommor och sånt att ha där också, men vi får se. Måste först och främst slänga ut lite skit som vi har där nu. Vi åt nyss pannkakor och nu ska jag sätta mig ner och läsa om Visuell perception.. Låter kul va?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0