Sitt inte lottlös!!

I morse vaknade vi och det var molning ute, men frammåt lunch sprack det upp och det blev strålande väder. Idag kom Magda på besök och vi drog med oss barnen ner till Strandbjörket. Barnen sprang omkring och lekte, vi hälsade på ankorna (som mest bestod av fiskmåsar) och tog oss en fika i solen. När vi kom hem var vi helt slutkörda, båda barnen somnade och jag och Magda var inte långt ifrån. =)

Ikväll kom mina syskon hit, jag lagade lite chili con carne med nachos, cream fraiche och guacamole. Mums! Vi har suttit och spelat bingolotto för min mamma brukar göra de, men hon jobbade ikväll så vi fick spela åt henne. Haha! Nu, är det dags för big brother. Sen måste jag försöka mig på att läsa igenom några sidor, som visst inte bara var några.. Pust!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0