Jag är helt slut!!

Jag kom precis innanför dörren med båda barnen. Dem ville bestämt gå hela vägen hem och absolut INTE åka vagn, så det tog sin lilla tid. =) Denna vecka har det varit fullt upp. Har vi inte haft föreläsningar har vi arbetat med ett grupparbete. M åkte till England igår och kommer hem nästa måndag, så jag kommer vara själv med barnen nu. Och det är ju lite stressigt! Stress med att lämna dem och stress med att hämta dem. Och dessa jäkla bussarna som inte kan sköta sina tider! Sen känner jag mig stressad för jag inte hann få alla mina böcker i tid, och alltså inte hunnit läsa igenom alla. Fattar inte varför vi ska ha så sjukt mycket böcker! Nu beställde jag böcker liksom för 1300 spänn! Det är inte billigt att vara student, som om vi inte hade det fattigt nog liksom! Aja, nu ska jag inte klaga!

Vi har kommit långt i grupparbetet iallafall, så vi kommer förmodligen ha långledigt nästa vecka i ett par dagar. Onsdag - måndag, så vi får ett litet påsklov trots allt. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0