Glad påsk!!

Det är riktigt skönt att ha lite påsklov från skolan, även fast jag har en massa plugg kan man ta det lungt ändå och inget stress. (än så länge iallafall) Det har varit strålande väder hittills så vi har passat på att vara ute varje dag. Här om dagen tog jag och barnen bussen ner till stan och mötte upp M. Vi shoppade nya vårskor till barnen och underkläder till dem båda. Mille har ju också börjat vilja springa utan blöja och vill också har "trosor", som han säger. Så vi kände att det kanske är dags att köpa lite boxershorts till honom, så han slipper springa omkring i syrrans rosa Hello Kitty trosor.. Haha! =)

Idag har vi tagit det lungt här hemma. Jag och barnen satte oss ner för en stund sedan och målade ägg. Mille fick måla sin äggkopp som han fick av dagis, han hann inte måla det på dagiset, för vi bestämde att ha barnen hemma. Jag var ju trots allt färdig med grupparbetet.

Idag ska vi hem till Ms föräldrar, vi kommer typ äta där varje dag nu i helgen. Barnens farfar fyller ju år imorgon också, så då blir det lite firande. Sen på söndag är vi bjudna på påskmiddag hemma hos Lennarth och Ingrid. Fullt upp! Och mellan allt detta ska jag försöka hitta luckor till plugg. Har en omtenta och en individuell uppgift och jag har tills nästa fredag, alltså om en vecka, på mig.



Här om dagen när vi var ute...



Dregglis målar sin äggkopp. =)



Tindra ville måla med fingerfärg...



Resultatet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0