Jaha, då var man 23 år..

Igår fyllde man år och blev helt plötsligt ett år äldre. Usch! Jag känner mig jätte gammal! Det är liksom inte kul att fylla år längre! De är tur att man ser yngre ut än vad man är. Det är vad jag brukar få höra från folk iallafall. =)

Morgondagen var bra. M och barnen kom och sjöng för mig på morgonen med en stor raket nertryckt i en Ben&Jerrys glass. Haha! Jag fick en kamera av M och barnen. Åhh, jag blev så glad! Magda kom på besök också, och Isabelle och Ms föräldrar kom senare på kvällen och tittade förbi. Jag ska firas av mamma och mina syskon nästa helg. Mamma jobbar hela helgen och mina syskon är nere i Skånelandet.

Hittills har jag fått pengar, kamera (en Nikon Coolpix S1000pj), presentkort på Gina Tricot, mascara, örhänge, halsband och en cool förstoring med kort på vår lilla familj. =) Jag ska nog köpa mig ett par skor för pengarna och lite kläder. =) Vill gärna ha en ny parym också, min Ralph Lauren är helt slut! =( Ska nog köpa mig Armani Code, en av mina favoriter!


Fick rosor av Älsk..


Min nya vän, den har projektorfunktion. Skit coolt!


Sen ska jag nog köpa mig:


Parfym



Gråa converse kanske?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0