Inläsningsdag..

Idag har både jag ch M haft inläsningsdag = pluggdag. Vi har suttit här vid köksbordet och varit totalt osociala med varandra. Suttit nerborrade i våra böcker, antecknat flitigt och knapprat på tanggenterna på våra datorer. Ja, jag har glömt att berätta. Vi skaffade en mini-laptop till mig. Så vi båda kan sitta och plugga samtidigt.
 
Nu känns det i huvudet att man har suttit och läst större delen av dagen. Har nästan huvudvärk. Nu ska jag sätta mig och umgås med mina barn lite. När dom har somnat fortsätter pluggandet. Har en uppgift till imorgon.

Fortsätter att kämpa... 

Kommentarer
Postat av: Erica - 18år & Mamma till Neo 1år <3

Söta dina barn är :)

Och måste tillägga att dom har även väldigt fina namn!! :)

2010-09-03 @ 10:07:13
URL: http://ericaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0