Skit väder!!

Barnen är lämnade på dagis och jag har en timme på mig att skriva ihop min uppgift. Inte så svårt, jag har läst alla sidor och det är inget som ska lämnas in, utan vi ska diskutera det på seminariet idag. Känns skönt att det är fredag idag. Jag ska slappa och bara umgås och mysa med min lilla familj.

Pluggandet går faktiskt bra, det är så jäkla mycket att läsa om veckorna bara, man hinner nästan aldrig att läsa allt. Men jag blev godkänd på min första eximination illafall! =) Det är bara att fortsätta kämpa!

Hösten har kommit på allvar nu också, nu är det på med koftorna och vinterjackan. Har även börjat använda mina UGGS från Australien ett par gånger. Lätt mitt bästa köp där borta! Det är inte lika inspirerande att ge sig ut på utflykt med barnen längre.. =(

För ett par veckor sedan, när det fortfarande var varmt ute:




Kommentarer
Postat av: isabelle

ni har juuh seriööst söötaste barnen (:

2010-10-08 @ 19:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0