Vi har haft en jätte bra helg!

Denna vecka har jag suttit med en hemtenta, så all min lediga tid har gått till det i stort sätt. Vi har valt att ha barnen hemma för det har gått magsjukan på dagis och ganska många som har blivit sjuka. Ingen av oss har varken tid eller lust att vara hemma nu. Och om en av oss blir sjuk, blir alla sjuka. Vi kommer vara hemma i minst två veckor typ.

I helgen har vi vart nere i stan och shoppat lite, Mille fick ny vinterjacka, termobyxor och en mössa, båda barnen fick även nya vinterkänger. M fick skor, en tröja, halsduk och vantar. Och jag fick mig en ny mössa. Igår var vi på Leos lekland. Barnen var verkligen vilda, dom älskade det! Tindra och Mille skulle åka rutschkanorna om och om igen, minst 20 ggr. Efter tre timmar på leklandet var dom helt slut, inklusiva jag och M. Mille ville inte ens åka en sista gång, och orkade inte gå själv. Haha! Leos lekland är absolut de ultimata sättet att tröttna ut barnen på. :)

Idag har vi varit hos Rasmus och Victoria. Barnen har busat omkring och tittat på Oliver och gänget, jag och Rasmus nördade oss lite och spelade Diablo. Vi spelade alltid de förr när jag bodde hemma.

Nu ska vi börja med maten. Ska även lägga mig i ett bad ikväll. Imorgon är det första dagen på min praktik, ska bli spännande. LIte närvös, men mest spänd! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du är orolig för Magsjukan så besök inte Leos. Var där i Lördags och då Kräktes en liten kille i bollarna och efter en stund ute vid Jackorna;(

2010-11-22 @ 07:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0