Vi har en del att läsa!

Barnen sitter just nu och tittar på I drömmarnas trädgård och myser i vår soffa. Jag och M försöker läsa och plugga, har så himmla mycket att läsa nu så det är sjukt. Har en skrivuppgift på fyra sidor som ska vara klar tills fredag nästa vecka. Har typ tre, fyra böcker som ska läsas tills dess. Och jag är snart klar med en av dom iaf. Vid tre har jag tvätttid, sen ska M iväg och titta Liverpool match. Idag är riktig slappdag, måste försöka läsa så mycket som möjligt. hade det varit trevligare väder ute så hade jag gått ut en runda med barnen. Men vi får se..

Just de, fick reda på vilken avdelning jag ska vara på min praktik. Jag kommer att vara på 1års avdelningen på Bokelundsförskola. Ser fram emot det! Och det var minstingarna jag ville vara hos också, så detta blev ju perfekt! =) Vecka 47-48 ska jag vara hos dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0