Ute i snön...

Efter lunchen gick jag och M ut med båda barnen och lekte i snön. Det var inte jätte populärt av Mille. Han tyvkte mest att det var jobbigt att valla fram genom snön. Stackars liten, snön täckte upp över hans knän. Tindra tyckte det var jätte skoj! Hon skulle åka rutschkana, trots att den var full med snö. (Det gör ju saken bara roligare) Mille fick gå in igen med M, han var helt slut och deckade så fort dom kom in. Jag och Tindra var ute en stund till och gick en runda i vår lilla mini-skog här utanför.

Nu sitter jag här med en kpp kaffe och värmer mig lite, och väntar på att glasyren på Saffranskakan ska stelna. Jag påbörjade den innan vi gick ut, så hann den svalna lagom tills vi gick in igen och då gjorde jag chokladglasyr. Jag har aldrig gjort denna kakan innan med hittade den på en blogg som jag brukar kika in hos då och då. Hon har verkligen jätte mumsiga recept, speciellt på kakor och andra sötsaker! Ni hittar hennes blogg HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0