Snart avklarat...

Blev precis färdigt med ett vetenskapligt arbete i Svenska C som ska vara inskickat idag innan tolv. Snacka om i sista sekunden! =) Idag hade jag även betygsamtal med min handledare i Samhällskunskap B, och jag får Vg i kursen. Känns jätte bra! Trots att jag stressade som ett djur för att göra färdigt de sista uppgifterna, så hade jag VG på samtliga.

Denna vecka kvar nu, sen är jag äntligen klar! Känns så jäkla skönt. De sista tre veckorna har jag inte gjort något annat än att plugga. Nästa vecka avslutas med Sweden Rock, vilket ska bli skitsköj! =)

Har skickat in lite bilder som ska framkallas till Fujifilm.se. Dom hade ett erbjudande där man fick framkalla 100 helt gratis. Det ända man fick stå för var porton för 29 kr. Så man får ju passa på liksom.

Imorgon ska Mille till tandläkaren, han klyvde sin sträng vid framtänderna rätt av förra veckan. Så dom ska titta till så tänderna inte tog skada. Men fy fasen vad det blödde! Vi ringde sjukrådgivningsbyrån men dom sa att det inte är något att göra utan att vänta för det läker av sig själv. Det ända var bara att han gick och blödde ner hela vår lägenhet!! Stackaren! Men han verkade inte ha ont, förutom när han slog sig då (jag var inte hemma när det hände).

Jag ska till skolan vid halv ett, och sen får vi gäster från England. Ms farbror + flickvän är på besök här och vi ska hålla i lite middagsbjudning. Det blir kräfter, inte för att jag äter det, men dom äter typ inget sånt i England. Så det är lite tropiskt med det enligt dom.




Så här glad blev mamma för sitt VG i Samhällskunskap B!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0