Man kan om man vill!

Ja det här var ju lyckat! Sverige gick inte vidare i eurovision, men det är väl inget som förvånar mig. När man skickar en lagom bra låt med en lagom bra artist från lilla landet "lagom är bäst", så kan man inte förvänta sig att det ska gå bättre. Dock blev jag possitivt överraskad av Turkiets bidrag. Lite System of a down över det hela, och det gillar vi ju!

Jaha, vad händer annars då? Plugg! Plugg! Plugg! Vad annars liksom? Jobbar jag inte så är jag i skolan, är jag inte i skolan så pluggar jag. Så har min fritid sett ut de senaste två veckorna. Är så fruktansvärt slutkörd. Men jag ger inte upp! Fick beröm av min engelska lärare idag när jag berättade hur läget var, och hon berömmde mig att jag ens orkade plugga med två småbarn, och sen inte en kurs, utan fem.

Gjorde Exel-provet i tisdags. Alla rätt, så jag får mvg i slut betyg i kursen programhantering. =) Sen lämnade jag in mitt vetenskapliga arbete i Sh B förra veckan som vi skulle opponera idag och fick även beröm från min lärare där. Så det känns ju bra att även fast man har fått stressa som ett djur så ger det belöning, och man kan om man vill!

Imorgon och på lördag är det jobb, resten av min helg ska jag plugga! Men det är verkligen det sista nu, sen är det Sweden Rock som får avsluta det hela. Det ser jag som en belöning! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0