Första lediga dagen på 2 veckor..

Detta är min första dag där jag inte har något inplanerat. Så himmla skönt. Jobb, plugg, skolan, barnen och hemmet har tagit upp hela mina dagar och på kvällarna har jag varit så trött att jag snarkat kring tio varje kväll. Nu är det bara 3 veckor kvar i skolan, sen är det avklarat. Det känns jätte skönt, och då kommer jag börja blogga som vanligt igen.

Mina planer resten av veckan är följande:
Torsdag: Jobb 8.00-14.00. Plugg!
Fredag:Jobb 8.00-14.00. Plugg! Lämna barnen hos min mamma som ska vara barnvakt, både jag och M jobbar i helgen!
Lördag:Jobb 8.00-14.00 sen hämta barnen. Förmodligen plugg senare på kvällen. M jobbar natt.
Söndag: Jag och barnen, Magda, Mamma och kanske min syster ska ner till Ryttartorpet. Dom ska ha familjedag med clown, ansiktsmålning, hopptorn, teater, grillning m.m. =)

Ja som ni ser, fullbokad hela helgen! Men det är så det brukar se ut nu för tiden. Och jobbar inte jag, så jobbar M. Lite trist, men det är så det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0