Äntligen!!

Äntligen helg säger jag bara!! Puh! Denna vecka har det varit något varje dag. Anntingen tidigt till pluggen eller till jobbet. Ingen vila över huvudtaget! Så just nu sitter jag och gäspar stort. Barnen sover gott.

Dom fick börja redan 07.10 idag för att jag skulle jobba och M var tvungen att sova ut för han jobbar hela helgen. Det första som händer när vi kommer till dagiset är att Mille blir jätte ledsen och börjar hosta jätte mycket och spyr ner både honom och mig. Han gjorde likadant igår, för att han hostade. Han är så känslig. Han kan inte åka bil direkt efter han har ätit, för då spyr han. Lilla gubben! Men sa det till dagisfröknarna och han fick stanna iallafall och dom skulle höra av sig om det blev värre. Men dt blev det ju inte.

Sen var Magda här idag också, känns så skönt att bara vara med dig ska du veta! =)

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa den fjärde Twilight boken för andra gången. Hihi! 



- And so the lion fell in love with the lamb ...
- Stupid lamb.
- Sick, masochistic lion


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0