Vår morgon...

Jag känner mig på strålande blogghumör igen. Har varit lite bloggande dom senaste tre veckorna, men har haft fullt upp och inte direkt haft något tid eller lust för bloggen.

Denna morgon vaknade vi tidigt, kring sju redan. Vi är lite småkrassliga allihopa och jag tror inte Tindra har någon feber just nu. Hon är iallafall pigg och leker som vanligt. Just nu tittar båda barnen på den nya I drömmarnas trädgård filmen som dom fick igår. Båda är lika fastklistrande! =)

Denna morgon har jag mest plockat leksaker runt hela lägenheten känns det som. Håller på och tvättar en del också. Vi får se vad dagen har att erbjuda. Blir ingen lektion för mig idag. Känner att jag måste vara hemma och vila upp mig en dag till. Imorgon har jag en heldag i skolan och det måste jag gå på. Trist, men sånt är livet ibland..




Tindra i hennes nya kläder



Mille busunge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0