Plugg...

Dom senaste dagarna har det varit plugg för min del. Idag hade jag prov i Word och det gick jätte bra, MVG! Så jag är jätte nöjd! =) Det är lite tufft att plugga samtidigt som man har två småbarn, och ett av dom som inte har börjat på dagis än. Det är svårt att hitta luckor där man kan plugga. Jag har tur att ha en sambo som jag kan lämna över barnen och hemmet åt och stänga inne mig i datorrummet och råplugga. För det behövs! =)

Nu är jag ledig resten av veckan från plugget, jobb på lördag bara. M jobbar hela helgen från 07.00 till 21.00, så honom ser vi inte mycket av. Barnen ska vara hos min mamma imorgon och ska sova där, då jag ska jobba sen på lördag. Men det kommer dom tycka är jätte kul! =)

Kommentarer
Postat av: magdalena

Du e duktig gumman! Skönt att vara lite ledig från plugget =) barnen (eller ett av dem) kan få komma hit någon gång o sova över om de vill=) jag har gott om plats och tycker bara det är kul :) Puss bästa du!

2010-03-11 @ 20:54:40
URL: http://maaagda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0