Snart så...

Behöver jag säga att det har varit mycket på senaste. Jobb i lördags och på kvällen drog jag hem till mamma och tog ett glas vin med några som var där. I söndags var vi på Leos lekland med barnen, åt kinamat på kvällen då ingen av oss orkade laga mat.

Igår var det jobb och när jag kom hem var det att sätta sig och börja plugga. Skickade in två saker igår som jag hade rättat. Bara två saker kvar, så jag ska plugga en del idag också, men detta är verkligen det absolut sista. I morgon har jag en massa betygsamtal, två redovisningar och möte med studievägledaren som ska fixa så jag får ett slutbetyg. Måste försöka dra in på systemet också och handla inför Sweden Rock. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0