Hej solen!



Barnen är lämnade på dagis och jag sitter här ute på vår fina balkong och njuter av solen och dricker pucko!
=) Hela vår balkong var ju full med duvskit för någon vecka sedan. Men jag fick gå ut och bara sätta igång och städa upp allting. Det var inte kul! Sen åkte vi till ÖB och köpte utemöbler och en grön plastmatta som vi har här ute nu. Så nu är det bara någon blomma och fin lykta, sen är balkongen fullbordad!

Gårdagen var väldigt trevlig! Folk fick lite i sig och dricka och när barnen hade somnat tog jag mig också lite Sambuca, farliga grejer de där! Känns att man drack igår, är jäkligt seg men inte bakis. Men det vet jag en annan som är! Haha!

Äh, nu ska jag sätta igång med lite skolarbeten. Nu är det inte mycket klar! Så skööönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0