Det är varmt!!

Årets varmaste dag idag kan jag tänka mig och jag har jobbat till 14.00. Så där lagom kul att jobba när det är så här varmt. Har jobbat sen vi kom hem från Göteborg, varit sjuk en dag dock, och ska jobba t.o.m måndag. Så himmla segt. Men sen är jag ledig och på torsdag bär det av till Grekland för semester där en vecka. =) Det ser vi fram emot, inte allra minst Tindra. Hon tjatar om att få flyga flygplan till grekland varje dag nu. Hehe!

Har inte haft tid att blogga, känns som tiden inte räcker till för att blogga varje dag nu för tiden. Sen efter vi kommer hem från Grekland är det bara en massa jobb för min del. Så det kommer nog inte bli mycket mer tid för detta tyvärr. Man har inte den tiden längre. 

Just nu sitter jag, M och sebbe och kollar på fotboll, eller ja.. Jag sitter med den bärbara istället. =)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0