Äntligen helg!!

Denna vecka har det varit fullt upp, och tyvärr är det bloggen som blir lidande. I måndags började ju jag på Komvux och det känns jätte bra faktiskt. Var tvungen att gå varenda lektion den här veckan för att träffa lärarna och få alla papper och planeringscheman för varje ämne. Jag har redan fått en massa läxa. Jag började ju två, tre veckor efter dom andra för att vi var i Australien. Sen har Tindra varit på inskolning, fast dom två senaste dagarna har barnen haft feber till och från så hon har fått vara hemma. Dom fick ju sin andra vaccinspruta i tisdags. Men idag var Tindra på dagis. Nästa vecka ska vi börja lämna henne där och hon ska prova på att äta och sova. Det ska bli kul och se hur det går. =)

Sen vid två ska vi ner til stan med min syster och träffa mamma där. Lite shopping som gäller. Fast har inte så mycket pengar den här månaden, vi la undan 4500 på vårt sparkonto. Barnen fyller ju år nästa månad och sen ska vi köpa en bilbarnstol också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0