Här kommer Pippi Långstrump!!

Ja, färgningen av håret gick sådär igår alltså. Just nu sitter jag här med gul,orange, blont, rostrött hår. jag ska ner till stan strax och fixa mer hårfärg, måste köpa mig ett puder också, mitt är helt slut! Knappt att jag vågar mig ner i stan när jag ser ut så här.. HAHA!!

Ikväll ska vi hem till Ms föräldrar och äta 3-rättersmiddag. Det blir oxfilé bland annat. Så det blir en lugn nyår för vår del, men jag hade inte orkat med något "vildare". Är helt slut nu efter julen! För ett år sedan befann vi oss i Australien och jag tror att det redan hade blivit ett nytt år där kring den här tiden, svensk tid alltså. Känns helt sjukt och nästan lite deprimerande att det nu har gått över ett år sedan vi var där. Vi längtar tillbaks så jädrans mycket! Och vi ska tillbaks, det vill vi alla. Och vi kommer att åka dit snart igen, det gäller bara att spara in lite pengar inför de!

Sen har det dykt upp världens möjlighet. M har blivit erbjuden ett jobb i franska rivieran under hela sommaren. Han kommer tjäna skit bra, skattefritt eftersom det går under den maltesiska flaggan. Och jag och barnen kommer självklart att följa med och bo där också under hela sommaren. Just nu så är vi 90% säkra på att vi kommer att göra detta!


Denna klänning ska jag ha på mig ikväll iallafall:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0