Småshopping efter jobbet gillar vi!

Efter jobbet passade jag på att shoppa loss lite i stan själv. Man får passa på när man är själv. Totalt omöjligt att gå i stan med båda barnen, speciellt när man är själv och ska prova kläder. Det går liksom bara inte.

Det är ju super rea överallt i stan, men det blev inget på rean trots allt. Det mesta var uttömt tyckte jag. Men jag hittade ett par snygga leggins och en party tunika. Så jag är mer en nöjd! Och även fast det inte var på rean så gick det bara på 198 kr. =)

Ikväll kommer det hit ett gäng killar och ska ha kräftskiva här har M bestämt. Jag tror jag låser in mig i sovrummet med laptopen. Haha! Nä, lite social ska jag faktiskt vara! =)


Det blev dessa godingarna! Tunikan finns inte med på hemsdan tyvärr, men den är svart med strassstenar över axlarna och neråt. Skit snygg! =)


Kommentarer
Postat av: mia

såg dig i växjö i fredags kväll :)

2010-08-09 @ 01:44:41
URL: http://miakurtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0