Pysseldag...

Idag drog vi hem till min mamma. Fast det var bara mina syskon som var hemma, för mamsen jobbar i stort sätt hela dagen idag. Sen drog M hem med Mille och skulle kolla på fotboll. Jag, min syster och Tindra satte oss ner och hade lite småpyssel för oss. Tindra tyckte det var jätte kul. Det får vi göra om! =)

Vid fyra kom vi hem och Ms föräldrar och syskon kom på en fika. Vi bjöd på hemmagjord choklad milkshake med grädde och mini-marshmallows. (?) Tindra och Mille är fortfarande uppe i varv och spriger omkring och busar här i lägenheten. Vi alla ska i säg tidigt idag. M ska vara på universitetet kl 9 och jag jobbar. Så det blir tillbaks till dagis för barnen efter tre veckors ledighet.



Tindra målar en fjäril. (Diademet som Tindra har på sig gjorde vi idag)



Pyssel pågår...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0