Pappa är bäst!!

Mina barn har blivit så himmla pappiga de senaste veckorna. Det är bara pappa som duger ibland, speciellt om kvällarna. Det är bara M som får natta barnen, helst samtidigt då den ena inte vill vänta på att pappa ska komma.

Jag tycker nästan lite synd om honom, för jag vet hur jobbigt det var när barnen hade sin mamma period. Milian var speciellt jobbig, jag kunde inte gå på toaletten utan att han värld rasade samman och den bästa platsen på jorden var i mammas famn. Samtidigt är det skönt att lätta lite på tyngderna man bär på axlarna.

Jag är väldigt tacksam över hur bra vi ändå har klarat detta och hur bra vi har uppdelat alla uppgifter. Även fast det har varit jobbigt ibland och den ena har fått ta den tygnsta börden, har man ibland kunnat överbelasta saker till den andra.

Jag är tacksam över att vi är två, att vi är en familj...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0