Kickoffen!

Ja, nu har man avklarat de två intruduktionsdagarna och kickoffen. Fyy fasen va kul jag har haft det. Även fast jag inte kunde vara med på allt, men det blir ju så när man har två barn. Har träffat så jäkla härligt folk´, jag hoppas att det kommer att bli fler fester med alla godbitar.

Vi har haft en massa roligt för oss, lekar, vinbrännboll med böghög, fontänbadning (som resulterade i förkylning och ont i halsen), efterfest med kakor, och en galen turk! =) Tänker inte skriva en massa strunt, det finns så mycket at berätta om. Jag slänger in lite bilder istället! =)




Samling med Samlag 102! (vi bestämde oss för att grupperna 2 och 10 skulle bli sammanlagda, vilket resulterade i namnet "Samlag 102") 



Kärt folk!



Vi hälsade på alla som vi gick förbi. "Hej Heeej"



Turken! =)



Efterfest!



Efterfest, (suddiga bilder från min mobilkamera)



Kakor!!



Vår fina gruppbild! Fråga mig inte vad jag gör.. Haha!
Strax efter bilden är tagen dyker "turken" med huvudet först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0