Helgen lite kortfattat...

Helgen har varit trevlig. Det blev lite oplanerad fest i torsdags med ett gäng. Satt uppe till fem på morgonen, sen ringde det på dörren vid åtta. Jag trodde att det var någon granne som hade mage till att klaga. Men så var det ju inte, utan det var viasat snubben som skulle installera Viasat till oss. Han log lite när han fick se hela bordet full med ölburkar och Sebastian i bara fillingar i soffan. Fest lr?! Haha!

I fredags var vi i stan och kollade lite, slutade på akuten. Inte så kul, men inget allvarligt som tur! =) Jag skulle upp och jobba på lördagen och jag hade bara fått ca 7 timmars sömn de senaste två dygnen. Jag var som ett vandrande lik. Somnade halv tio den kvällen.. Igår var det jobb och sen kom Ms föräldrar hem till oss och vi bjöd på kvällsmat. Dom kom ju hem efter fem veckor ute i Europa nu.

Idag har det också varit jobb. Suck! Men imorgon är jag ledig, så jag och M har bunkrat upp med lite gott och två filmer vi ska se. Vi ska se Horsemen och Hachiko. Barnen sover redan. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0