En liten chamör..

M och barnen mötte upp mig på jobbet när jag slutade. Barnen charmade allihopa där, speciellt Mille. Han är en riktig chamör. Han kommer att bli en liten hjärtekrossare när han blir stor. =) Sen ick vi på stan lite, men M skulle på möta och båda barnen ville inte sitta still i vagnen så det blev inget shoppande. Tänkte höra med mammsen om hon ville shoppa med mig nu någon dag. =)

M tog Tindra och stack på mötet, jag och Mille tog bussen ner till Ms föräldrar för att mata katterna. Sen gick vi hem. Nu sitter jag här och Mille har somnat i vagnen. M och Tindra har inte kommit hem än, men dom kommer väl snart. Imorgon är jag ledig från jobbet iallafall. =) Ska vila upp mig!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0