Yes yes yes!!!

Idag vaknade jag först vid tjugo över sex och trodde att jag hade försovit mig. Hann precis somna om sen vaknade Milian vid sju. Idag blev det skola för min del, sen kom M ochhämtade mig, vi fyllde i chemat för barnens dagis. Från och med imorgon ska dom gå enligt ett schema. Jätte skönt! Och allt har gått super bra! =)

Sen hämtade vi barnen och åkte direkt och storhandlade. Barnen fick en stor gunga, som egentligen ska vara utomhus, men dom får ha den här inne sålänge. Vi kollar ju runt lite på marklägenheter. Allra helst skulle vi vilja flytta in i ett hus och leva ett riktigt svensson svensson liv. Men tror inte vi kommer att få något lån. Har bara en fast inkomst för tillfälligt och jag studerar. M har också sökt in på olika universitet i landet, och kommer han in så får vi se hur vi gör..

Magda var här på besök också. Hon fick tag på en biljett till Sweden rock i sista sekunden. Dom blir slutsålda när som helst. Så nu är det inprickat i sommar också! Så jäkla härligt. Kan inte fatta att jag äntligen ska få se Aerosmith! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0