Vi är hemma idag..

Båda barnen är dödsförkylda och Mille har feber så idag fick dom vara hemma från dagis. När vi skulle äta frukost upptäckte jag att vi inte hade något bröd. Jaha vad äter vi då liksom? Ingen fil, ingen ork till att ställa mig och göra gröt. Så medans barnen fick några rån med smöt på så gjorde jag snabbt iordning en fruktsallad. Snacka om vitaminkick så här på morgonen! Och gott var det! =)

M ligger och sover, han jobbade inatt. Jag ska passa på att städa undan liteoch så. =)




Kommentarer
Postat av: Issa

Asså det är ju mitt fel:/

Hela tisdags kändes det som jag hade feber o sen på kvällen så hade jag det när jag kollade...

Jag har nt bara smittat barnen utan steffe oxå

2010-04-28 @ 17:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0