Tyst och lungt...

Det är så tyst och lungt här hemma. M jobbar och barnen är på dagis. Idag har jag haft skriftligt prov i Svenska C och det känns jätte bra faktiskt. Och det brukar ju vara ett gott tecken, men vi får väl se. =) Vi fick hålla på till 14.00 men jag var redan färdig till tolv. Gick in på Kapp Ahl och köpte ett par utebyxor till Milian och med rabatt avdragen gick det bara på 97 kr. Billigt och bra!

Nu har jag ca en timme för mig själv här hemma. Sitter här framför datorn med en kopp te. Det är mitt sätt för att koppla av. Föresten jag har börjat läsa om Twilight böckerna igen på allvar. Satt i tre timmar igår och bara läste och läste. Man blir ju helt uppslukad i böckerna, nästan farligt beroende ju! Haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0