Lite har hänt...

Ja, det har hänt lite sen sist:

- Inskolningen för Milian går ganska bra. Dom två senaste dagarna har han varit lite gnällig, ska vara på mamma eller pappa beroende på vem av oss som är med honom. Igår blev Tindra jätte ledsen när M och Milian gick vid elva och hon skulle ju gå till två och blev lämnad kavr själv. Det kan man ju förstå. Så Tindra kommer gå samma tider som Milian nu, alla dagar. Från och med onsdag kommer dom gå enligt schemat.

- Det blir Grekland till sommaren! Resan är u bokad och vi åker den 8:e Juli tror jag att det var, och är iväg i 8 dagar sammanlagt.

- Häromdagen överraskade M mig totalt! Ha har köpt en engadsbiljett till mig till Sweden Rock. Ååh yes! Fy så glad jag blev. Egentligen hade vi ju inte råd tack vare att vi ska till Grekland. men han fick hoppa in extra i helgen och tack vare det så var han så snäll att låta mig gå och se Aerosmith äntligen! =) Nu ska Magda bara med också! Hehe!

- Det har varit otroligt mycket plugg denna helg/vecka för min del. Hinner knappt med längre. Idag skrev vi en artikel i Engelskan. Vi får se hur det gick.

- Och ikväll ska jag ansöka till Universitetet för att plugga till förskolelärare.


Ja, vi har fullt upp här hemma...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0