Härliga sol!

Är så underbart väder ute idag, och nästan varmt. Jag kunde gå utan jacka med bara en kofta utan och frysa, och jag fryser väldigt lätt! =)

Idag har Milian varit på inskolning, 09.00-10.00. Imorgon ska han gå samma tider, sen kommer vi lägga på en timme åt gången. Så nästa vecka någon gång komme båda barnen att gå på schema och gå mer än 15 timmar i veckan. Ska bli skönt, så kan jag gå på samtliga lektioner också.

Hela helgen ägnade jag åt att plugga, ingen rolig helg men det är bara att bita igen. Var nere på skolan också, trodde vi skulle ha lektion. Men det var inte en kotte där, så det var bara att vända om igen och springa mot bussen. Möttes av barnen och M vid lekplatsen där vi bor. Lekte med dom och njöt av det härliga vädret!

Nu sitter jag har och funderar på vad vi ska äta för kvällsmat?!..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0