Farit och flängt...

Denna helgen har vi farit och flängt överallt känns det som. Ändå har M jobbat natt både i lördags och igår. I lördags åkte vi ner till Blekinge, till min farmor. Min pappa var där också. Och barnen tyckte det var jätte kul att vara där och Milian åt så mycket mat. Så han var nöjd! =) Barnen fick (lite) försenade julklappar också. Haha! Vi hann inte åka ner dit innan jul och sen kom Australien, sen kom all snö. Så nu äntligen hade vi en helg där  det gick för oss alla.

Sen igår kom Magda på besök och vi snackade lite skit och planerade hemska planer. Haha! =) Senare p åkvällen var vi hemma hos Ms föräldrar på Söndagsmidddag, tacos.

Just nu ligger M och sover, han har ju jobbat natt. Jag lämnade barnen på dagis idag, första dagen dom ska äta. Ska hämta dom om en timme, vid tolv. Sen ska vi hem till min mamma. Hon ska passa barnen en stund, jag ska ner till hotellet och prata md chefen om jobb i sommar. Sen ska jag nog på lektion också, får se. Förra gången var det ingen lektion..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0