Tack för igår!

Gårdagen var bra! En överraskning som M inte avslöjade var att Magda gumman kom på besök senare på kvällen. Jag fick så fina presenter av henne. En galet häftigt halsband som ser ut som en slips, sen ett par örhänge som ser ut som skruvar, sen en snygg tröja från Fishbone. Du är för snäll! =) Självklart ringde dom från jobbet också på kvällen och sa att jag inte behövde jobba idag. Jag och Magda hade kunnat dra ut igår, som egentligen var tanken. Men så blev det inte nu. Vi får ta det en anna helg istället.

Jag tror jag börjar få åldersnoja. Dom senaste födelsedagarna sen jag fyllt 18 har jag varit på dåligt humör och allt kännts skit. Jag kan inte direkt sätta mitt finger på vad det är. Men jag antar att det har med att man bli äldre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0